Time and Date

Dengan nama Mu ya Allah Tuhan yang mengikat hati manusia dengan kasih sayang... Hanya kebaikan yang kami dambakan di setiap celahan ketetapan yang telah engkau rencanakan... Kau Maha Mengetahui apa yang terbaik bagi kami... Serta bagi insan-insan disekeliling kami... Semoga kebaikan dan keberkatan dari rencanaMu menyebar dan dirasai setiap jiwa-jiwa yang beriman... Permudahkan jalan kami dalam melusuri setiap rencana yang kau tetapkan ya Allah...

Wednesday 30 November 2011

cuti sekolah

Alhamdulillah...pejam celik dh nk akhir tahun, n hero aku yg sorang ni pon dh habis sek kt Tadika Pintar Bistari...dh convo n joget2...last day hero aku sekolah hr tu 18hb nov, balik sek nangis2 almaklumlah tis yr las dia sek kt situ kan...tu yg sedih banget tu...
act xde plan nk bercuti kemana2...kesian gak kt hero aku yang sorang ni, cuti sekolah ler peluang nak bawak gi jejalan kan. 




cute x pica graduate hero aku yg sorang ni....






Cuma 1 je request dr abang ni..."ibu, cuti sekolah abang nak gi umah nenek tau, ti ibu hantar yer!'' ha tu la dia mintak, mmg setiap kali cuti panjang aku akan hantar kt umah ibu aku kt kulai....x jauh pon, 1 jam sampai la...InsyaAllah sabtu ni (03.11.2011) aku hntr le, sbb sepupu aku kawen 04.11.2011 ni so sekali jalan le ek...suka la puksu dia ada kawan maen, kawan gadoh....nenek dia pon suka la, leh buat riuh2 kt umah...

No comments:

Post a Comment